Totaal aantal pageviews

zondag 29 april 2012

Goedemorgen!
We zijn er alweer vroeg bij vandaag! Als Orissa zegt "morgen ga ik vroeg opstaan" , dan bedoeld ze dat ook! 
Wacht nog vol ongeduld op mijn mailtje van Yunomi om mijn pakketje te mogen ophalen!

Voor al wie kleine kinderen heeft of kleinkinderen raad ik aan volgende week een dag allemaal te kopen! Er zitten namelijk 5 tickets in voor de Plopsaparken! Telkens dat de mama gratis binnen mag! Dus das mooi meegenomen  voor deze zomer natuurlijk!

Via the insiders kan je een ipad en andere leuke dingen winnen door tipp ex. Bekijk de grappige filmpjes! Je moet ze echt zien! Ook al win je niks, dan heb je toch nog eens kunnen lachen e! Typ zeker eens de jaren -30000, 1700 en 1989(mijn geboortejaar trouwens!) in en beleef de avonturen van de jager en de beer! Veel plezier ermee! En laat me weten als je iets gewonnen zou hebben e! 

We zijn ondertussen al naar de bakker geweest en gaan nu ontbijten, veel plezier en nog een fijne zondag! Hopelijk heb je een verlengd weekend! En voor de andere troost u, ik moet maandag ook werken ;) Toedels! Xxx

3 opmerkingen:

  1. wat een schattige meid, Pinkytje
    en het recept van gisteen heb ik ook gezien. Ziet er ook lekker uit.
    Dikke kus van Liselotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne zondag met je gezinnetje Pinkytje !!! Annedes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha pinkytje ik heb je gevonden groetjes baloubeke

    BeantwoordenVerwijderen