Totaal aantal pageviews

zondag 22 april 2012

Goede avond.
Vandaag een toffe dag gehad in sluis! Ik heb een super mooie trui van Tommy gekregen van mijn ventje! Mijn vorige was gestolen in de zoo van Antwerpen :(  Voor Orissa heb ik roze klompjes gekocht voor haar schoolfeest. Foto's volgen nog! Morgen mag ik mijn box in Bel&Bo  gaan halen, ben wel benieuwd wat er allemaal inzit! Vanaf woensdag kun je bij Goed Gevoel  een gratis food of wellnessbox kiezen. Ik had vorig jaar de womanbox. Dit jaar twijfel ik nog een beetje, denk eerder wellness te nemen. 


Voila,het is niet veel vandaag maar het was een lange dag, kindjes slapen al, en we moeten nog naar 3 afleveringen van thuis kijken. Geniet nog van je zondagavond! Tot blogs XxX 

5 opmerkingen:

  1. hallo, zo te zien heb je een fijn WE gehad !! Ja, ik zal me ook zo'n box van 'goed gevoel' aanschaffen ...en..ik twijfel ook welke . Zal eerst kijken wat er allemaal in zit ;-)) Roze klompjes...dat moet haar beeldig staan ,he !! ik verlang al naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je een trui gevonden hebt naar je zin.Mooie kids op de foto!!!Ik ga waarschijnlijk woensdag ook zo'n box halen.Fijne avond nog.Groetjes appelflap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En de buikpijn...thuis vergeten!!! Respect voor zieke mensen a.u.b-(((

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb heel de dag buikpijn gehad! Maar ik heb bijna altijd buikpijn dus wat voor zin heeft het dat ik in mijn zetel blijf zeuren ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ilse, ik ben dus die 2001e bezoeker he!!

    BeantwoordenVerwijderen