Totaal aantal pageviews

woensdag 25 april 2012

Goedemiddag! 


Zoals jullie weten ben ik de Dolca olie gaan testen. We moesten dus 2 weken koken met deze olie ipv boter. Mijn punten: 7/10 Pluspunten: perfect voor bij de pasta te doen, kleeft niks meer, wat ik wel bij boter heb. Minpunt: als je er iets inlegt dat heel koud is, spat het heel erg, wat dus heel gevaarlijk is met kleine kinderen. Ik zal deze olie zeker nog kopen, maar zal ook terug mijn boter gebruiken voor sommige zaken. 
Dan moet ik ook nog yogorette testen met paprikasmaak. Die heb ik nog nie getest omdat ik niet goed weet bij wat het goed past. En het is nog nie echt goed weer geweest om koude schotels te maken ook. Vrijdag ga ik een koude pasta maken en zal die daar bij proberen, hopelijk is het te eten :) 






En dit was onze taart! Zeer lekker! Met dank aan onze bakker uit de straat: De Coninck


Orissa was super blij natuurlijk, ze heeft het hoofd van haar lievelingsbeertje mogen opeten!  In juli zal er wss wel een gelijkaardige taart komen voor ons Ilunatje.  
















En nu eens iets moeilijks proberen! Filmke proberen plaatsen van de nieuwste zangeres van België! 




video



Verder wil ik iedereen bedanken die mij zo wat volgt want ik zit aan 2000 bezoekers!!!!  En dan wil ik ook nog iemand bedanken die altijd op Google+1 klikt onderaan de tekst, weet niet wie het is maar bedankt!! 
Zo dit was het voor vandaag! Tot blogs! XxX 

3 opmerkingen:

  1. Pinkytje,
    megasjieke taart voor je kleine meisje.
    En wat een zangeresje heb jij in huis.
    Toffe blog.
    groetjes,
    Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend zangeresje in wording pinkytje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai een knappe dochter die al goed kan zingen!Lief,hé!De taart zit er ook goed uit.Op naar het volgende feestje!Groetjes appelflap

    BeantwoordenVerwijderen