Totaal aantal pageviews

woensdag 11 april 2012

Goedemorgen!
Eindelijk weer woensdag. Het waren drukke dagen! Het zal er niet op beteren, want zaterdag is ons popje Orissa jarig! 3 jaar al! Wat gaat het toch allemaal veel te snel. Alhoewel ik het mij allemaal nog goed herinner. Zulke dingen vergeet je natuurlijk niet e. Ik zal extra dankbaar zijn want zaterdag wordt ook N. begraven. Dus het zal met gemengde gevoelens zijn. Ik zal jullie even 2 foto's tonen om te zien hoe fel ze al gegroeid is! 
 (46 cm en 2.915kg)

 (97 cm en ongeveer 12kg) 


Verder wil ik je nog meegeven dat je nu op de site van Knorr mee kan doen voor een pastaservice, wat ook altijd handig is toch? Veel succes allemaal! 
( Er zijn nog 32195 boxen bij Bel&Bo )
Tot blogs! XxX 

5 opmerkingen:

  1. Leuk, en véél sterkte op de begrafenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai net de mama in het mini hihi! Prachtige meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze worden toch zoooo rap groet hé. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kindjes zijn zo mooi als hun mama. veel sterkte nog bij het verwerken van het overlijden van de baby van je vrienden. X

    BeantwoordenVerwijderen