Totaal aantal pageviews

woensdag 18 april 2012


Goedemorgen!
Hier ben ik dan eindelijk terug. Onze pc was gecrasht! Gelukkig hebben ze hem kunnen maken en heb ik dus geen nieuwe moeten kopen. Ondertussen is Orissa 3 jaar geworden! Hiep Hiep Hoera! Voor deze gelegenheid     heb ik dus 3 taartjes gemaakt. We hadden ook een grote taart besteld bij onze bakker maar die foto heeft Kristof ergens op de pc gezet en ik vind het natuurlijk niet. De foto volgt zowiezo! Van men eigen taartjes heb ik zelf foto's genomen dus die kan ik wel een showen ;)  




















Verder hebben we samen een ketting gemaakt op haar verjaardag! ------>






En dan nog 1 foto! Vorige week ging de bel, de postbode had een pakje voor mij! Hmm ik heb niks besteld dacht ik al. Toen ik het open deed zat er een super mooi kookboek in van Heinz! Blijkbaar heb ik met de wedstrijd gewonnen! Heb er geen mail of niks op facebook van ontvangen dus de verassing was des te groter! 


Natuurlijk ga ik er verschillende recepten uitmaken en deel ik ze later graag met jullie! 




We zijn sinds maandag samen op een dieet! Gewoon water drinken ipv cola, minder snoepen, minder eten, proberen wat te sporten, .... En ja deze ochtend was er 900 gram af! We zijn goe bezig :D






Tot blogs! XxX

5 opmerkingen:

  1. goed gedaan meisje. That's the way to go!

    dikke kus van Liselotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jamie!! da ziet er lekker uit! en waar is mijn stukje? je hebt de lieve meid toch een dikke zoen gegeven van mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zien er goed uit!Vooral die Franchipannetaart! Proficiat voor jouw dochtertje, mijn jongste zoontje wordt 3 jaar op 12 mei ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pinkytje
    jij blijft een voorbeeld van een suppertoffe suppermama. Blijf ervoor gaan meisje.

    Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen