Totaal aantal pageviews

donderdag 5 april 2012

Hallo lieve mensen,
Vandaag 2 super leuke bonnen in de brievenbus! GRATIS testen en mijn mening geven (en da kan ik goed!) Ben benieuwd naar die yogorette met paprika, zou het zelf nooit kiezen denk ik. En weet ook nog niet goed bij welk gerecht ik het zal gebruiken, dus alles tips zijn welkom! Die olie is de vervanger van boter, dus twee weken olie gebruiken ipv boter, ben benieuwd! Ik laat het jullie nog weten hoe alles is geweest.

Verder wil ik jullie toch eens bedanken om mijn blog te volgen, we zijn al over de 800 ondertussen! 
Ohja er zijn nog 35502 boxen te verkrijgen bij Bel&Bo.

Vandaag kreeg ik ook mijn pakketje thuis van de Insites. 25€ Jbc en 15€ Torfs = Shoppen :D 

Morgen breng ik jullie een receptje, nl Curpapsca!! Benieuwd? Kom dan morgen terug ;) Vandaag op het menu: spinaziestoemp met worst. Daar hoef ik geen uitleg aan te geven natuurlijk.

Iedereen smakelijk en tot blogs ;) 

2 opmerkingen:

  1. Een vraagje?? Hoe kom jij aan die gratis bonnen om produkten te testen. Ik zou dat ook wel willen doen, ik geef ook graag mijn mening over dingen. Laat je eens iets weten, alvast bedankt. Grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet je inschrijven op talk to change en dan moet je uitgekozen worden. x

    BeantwoordenVerwijderen