Totaal aantal pageviews

zondag 8 april 2012

Hallo,
wat een dag! Samen met de familie gaan ontbijten op de camping in Overmere. Daar dan eitjes mogen zoeken met de kindjes. Dan zijn we gaan wandelen, maar we zaten al snel in een soort van woonwagen die voortgereden werd door een tractor. Super plezant met de zotte bende ;)  Dan hebben we het meer overgestoken met de boot. Toen zijn we naar alle diertjes gaan kijken, vooral allemaal soorten eenden enzo. Terug met de boot naar de overkant, en dan richting camping. Onze meisjes waren al snel in slaap gevallen in de auto. Ik denk dat ik vannacht niet zal moeten opstaan :D Kristof is voor ons dan nog chinees gaan halen. Twas nie super, maar ook nie slecht. Nu nog een beetje rondsnuffelen op het internet en dan gaan slapen. Morgen mogen we weer op familiebezoek voor pasen.  Kijk er al naar uit! 


Ik ben infeite te moe om nog iets nuttigs te zeggen dus ga ik maar afsluiten. Slaapwel iedereen en geniet van je paasmaandag! XxX

2 opmerkingen:

  1. zo te zien hebben jullie een super dagje uit gehad,ik ben blij voor jullie. geniet ook morgen van het familiebezoek. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat het voor de kindjes echt supper moet geweest zijn

    BeantwoordenVerwijderen