Totaal aantal pageviews

donderdag 19 april 2012

Hallo!
Wat een weer! Regen,zon, wind, .... Alles door elkaar! 
Vandaag ben ik naar een infodag geweest van Vdab over een opleiding die ik graag zou volgen, na de info wil ik het alleen nog maar meer! Dus hopelijk komt het allemaal goed.


Vanaf deze week kan je met Dag allemaal sparen voor de zakjes van cars of van Disney princess! Wij gaan uiteraard voor het roze zakje.


Verder wil ik nog even een site meegeven van een nieuwe kledingswinkel die een vriendin van mij onlangs heeft geopend in Merelbeke. Les femmes heureuses   heeft heel moderne kleren, schoenen, juwelen en handtassen! Zeker de moeite waard! Het is een echt vrouwenwinkeltje en de bazin is een zeer sympathieke madam ;) hihi 


Vanavond eten we curpapsca Mmmm! Alleen ben ik sinds maandag op dieet dus weeg ik nu het eten af. Toch zal het mij smaken! Er is ondertussen al 1 kilo af. Nog 6 te gaan! Maar we zetten door e!


Smakelijk iedereen en nog een fijne tv-avond!
Liefs XxX



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen