Totaal aantal pageviews

maandag 2 april 2012

Hey! 
Vandaag heb ik niet veel te vertellen, wou een gerechtje maken en hier posten, maar was blijkbaar mijn handtas thuis vergeten dus kon geen boodschappen doen na het werk. Heb dan maar een simpele macaroni gemaakt, wat ook es kan smaken natuurlijk! Loop vandaag heel verward ook, was de hespblokjes vergeten in de saus te doen, dan zonder extra kaas in de oven geplaatst, en al heel de dag wegdromen en dan vergeten met wat ik bezig was! Ben gisteren zeer erg geschrokken, mijn vriendin is op 36 weken bevallen van een dochtertje, wat op zich niet erg is, zijn er al die vroeger geboren zijn. Alleen heeft haar kleine meisje een aandoening waardoor ze nu niet zelfstandig kan ademen! Het zijn dus bange uren, dagen voor hun. Kan het mij niet voorstellen hoe ze zich nu voelen maar het moet gewoon verschrikkelijk zijn! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles goed komt met kleine N. Daarom ook de kaarsjes. Dus sorry geen receptje ofzo vandaag maar tis men dagje niet!Wat ik wel nog even wil meegeven is dat je vanaf vandaag bij Yunomi terug voor een leuk kwartaalpakketje kan sparen. Dit keer is het een zomerpakket met producten van Dove, Bertolli, effi en cup a soup. Je kan ook voor een kortingbon sparen van ebookers.be. Ikzelf heb al 25 puntjes binnen,, joepie;)  veel liefs, Pinkytje XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten