Totaal aantal pageviews

zondag 1 april 2012

Ik ben gek op eten. Dat kunnen de kilo's helaas bevestigen! Zo is het mij gelukt om via yunomi een filmpje op te nemen van Knorr. http://nl.yunomi.be/yunomitv/Zo-maak-je-couscous-met-drie-groenten-en-gehaktrolletjes Hierbij mijn filmpje. Het was een zeer leerrijke en leuke ervaring en zou als het zou kunnen het nog 100 keer opnieuw doen! Als je ook zoveel van eten houd zou ik je zeker willen meegeven eens naar deze site te gaan. Het gaat over veel meer dan alleen koken, het is mijn favoriete site! Bovendien kan je er nog leuke prijzen mee winnen/verdienen! Zo krijg ik binnenkort mijn knorrpakketje opgestuurd! Mmmm. Ben benieuwd wat het volgende pakketjes zal zijn, ik laat het jullie nog weten. Dus mijn tip van vandaag: www.yunomi.be
Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik er zelf al twee leuke vriendinnen heb door leren kennen nl Thais en Brigitte. Dus het is echt heel veelzijdige site! Mss tot daar? Mijn nickname is overal en altijd Pinkytje ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen