Totaal aantal pageviews

vrijdag 20 april 2012

Woehoe! Alweer weekend! zalig e :)
Vandaag de koeken gekregen die we via de school van Orissa besteld hadde en ze zijn lekker! Alleen niet goed voor mijn dieet natuurlijk! Maar ja, eentje kan geen kwaad e ;)


Voor wie graag meedoet aan wedstrijden zou ik zeker aanraden eens naar de site van Solo te gaan. Er zijn namelijk 2 wedstrijden aan de gang! Eentje voor een wok te winnen en eentje om een bbq te winnen, dus da kan iedereen wel gebruiken e.


Verder heb ik ook een vraagje. Op school werken ze altijd rond thema's. Nu is het volgende thema Nederland. Weet er misschien iemand wat de typische klederdracht is? En welke kenmerken zijn er nog aan Nederland? Alvast bedankt voor jullie hulp! 


Ik ga ons dan klaarmaken en de koekjes naar oma en op brengen. 
Fijn weekend en tot blogs! XxX 

3 opmerkingen:

  1. Vroeger deden die klompen aan en veel blauw met witte kledij,de vrouwen veel met een grote short ervoor.Er wordt gezegd dat ze zuinig zijn maar daar spreek ik me niet over uit,hé!Ze vieren fel karnaval,prinsjesdag(30 april),gaan uit hun dak bij de voetbal,ze doen pakjesavond met Sinterklaas,eten graag poffertjes en zijn bekend voor hun lekkere goudakaas.Hopelijk heb je hier iets aan.Laat je koekje smaken,hé!Groetjes appelflap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey, ben weer eens op je blog geraakt. Ziet er leuk uit,he !! proficiat...Nederland : land van kaas ,kibbeling (stukjes gebakken vis ) en kroketje uit de muur ...Veel succes... en fijn weekend gewenst. ben blij eventjes je lieve kindjes te zien ...neen, ze blijven niet klein,he ...geniet van het samenzijn ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn dit weekend naar Nederland geweest daar zijn ze al volop aan het voorb ereiden voor Koniginnedag: oranje boven! Dus je dochtertje helemaal in het oranje steken!

    BeantwoordenVerwijderen