Totaal aantal pageviews

vrijdag 18 mei 2012

Goede avond,


Volgende week zit er een bon bij de Flair voor 15€ een kleedje te kiezen in Jbc. Als ik het niet vergeet zou ik er mij wel om durven gaan.


Bij  Libelle kan je dan weer meespelen om een weekendje weg te winnen.


Op de facebookpagina van Mora kan je meedoen om een frituurfeestje te winnen voor 10 personen! Je moet wel eerst Cora weten te vinden! Oogjes goed open doen dus! 


Als laatste wil ik dan nog even vermelden dat het vandaag precies 9 jaar geleden is dat ik en Kristof een koppeltje zijn geworden! 13 en 15 jaar! Nu 22 en 24 en nog steeds dol op elkaar! We hebben al heel wat meegemaakt maar onze liefde zal toch sterk genoeg zijn zeker! Zie hem nog altijd even graag, misschien nog meer! Volgend jaar feestje voor ons 10 jaar samen zijn e;)


Morgen is het dan zo ver....... Wordt vervolgd! 
Tot blogs! XxX

2 opmerkingen: