Totaal aantal pageviews

donderdag 3 mei 2012

Goedemiddag iedereen.
Vandaag onverwachts thuis, alhoewel onverwacht, voelde dinsdag al dat ik op iets zat te broeden, en het was geen ei ;) Ben nog steeds op de dokter aan het wachten. Dat hij mij maar een goe siroopke geeft dak er snel van af ben!




Ik weet het, je hebt tegenwoordig voor alles facebook nodig, maar daar kan ik persoonlijk niks aan veranderen. Voor de volgende wedstrijd heb je dus ook facebook nodig.Ga naar de facebookpagina van solo open kitchen. Daar kan je elke dag een leuk pakket winnen: pyrex ovenschotel, blikken soep en recepten. 




Ook heb ik nog een tip voor vaderdag! Op de site van de hubo kun je een vaderdagbox bestellen. Een beetje zoals de box voor moederdag geweest! Denk wel dat het een mooi cadeautje is voor de papa's. Moet er wel bij  zeggen dat je best snel kan zijn want er is nog maar 48% beschikbaar. Als je een kaart van d ehubo hebt, krijg je nog 50 punten extra!




Verder heb ik niet veel meer te vertellen, ga samen met de dochters een film kijken en ondertussen wachten op de dokter. 




Ik wens jullie nog een fijne dag! XxX

3 opmerkingen:

  1. De hubobox is hier alvast besteld. De box alleen is al de moeite. Veel beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe geen moeite voor de hubobox! Na 1 dag zijn ze allemaal al de deur uit! Bedriegelijke reclame!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ze zijn idd al allemaal gereserveerd :(

    BeantwoordenVerwijderen