Totaal aantal pageviews

zaterdag 5 mei 2012


Goedemiddag, 


Wat een weertje is het toch weer e! Ben toch buiten moeten gaan want Orissa heeft dinsdag sportdag en moest nog een training hebben. Ondertussen ook sportschoentjes in Brantano gaan kopen. Bij het betalen kregen ze elk een jeton om iets uit die ballenbakken te nemen. Vind dit echt zeer lief, niet veel winkels denken nog aan de kinderen! Dan maar twee bodywarmers ook gekocht, want de wintervesten zijn te klein aan het worden en de zomerjassen zijn nog te fris om nu te dragen! Normaal zouden we nu al zonder jas moeten kunnen lopen! maar jah ... België e! Och ja met te klagen zal het ook niet beteren e ;)





Verder heb ik goed nieuws voor de mensen die te laat waren voor de vaderdagbox bij Hubo. Bij Gamma kan je nu ook een vaderdagbox bestellen! Hij is wel iets minder vind ik persoonlijk maar ja, misschien vind jij het toch nog goed. Er zijn er nog 45234 dus nog voldoende voor iedereen! Hubo geeft wel 10% op het assortiment om zich te excuseren. Mooi gebaar toch.





Heb vandaag ook mijn Libelle gekocht en neeeeeeeeee ik hen niet voor de roze gekozen! Daar verschiet ge van e! Kheb al zo veel roze liggen dat ik eens de rode heb gekozen :D 




Ook al is het er nog geen weer voor, toch wil ik jullie al laten weten dat de nieuwe collectie bij Les femmes heureuses er is! Super toffe kleuren! 




Morgen tijd voor een recept! Nu ga ik eerst aan een berg strijk beginnen:)
Tot blogs! XxX

1 opmerking:

  1. over het weer kunnen we blijven klagen, het levert niks op, de temperaturen gaan er wel op vooruit deze week maar t blijft bewolkt, dus wat hebben we daar nu aan...veel plezier met je berg strijk!

    BeantwoordenVerwijderen