Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 mei 2012

Hallo iedereen,
Hier zijn we dan weer! Volledig genezen. Amai het was de moeite! Maar alee we kunnen weer verder nu.
Eert wil ik even mijn pakketje tonen voor degene die niet bij yunomi zitten of hun pakketje nog niet gekregen hebben. We kregen dus een doos soep, zakje hollandaise saus, de nieuwste bouillonketeltjes Italiano en Natuur sausketeltje. Heb de italiano al aan de spaghetti toegevoegd en is best zoutig dus als je niet veel saus heb zou ik zeggen maar de helft te nemen.




Als tweede wil ik jullie vertellen dat ik ben uitgekozen om weer iets nieuws te gaan testen. Garden Gourmet. Vegetarisch dus. Nu eet ik al groentenballetjes bij mijn curpapasca (zie vorige bericht) dus dat kennen we al. Verder mag ik de Burger Deluxe testen, Gegrilde stukjes en een groentenburger.  Binnenkort dus een paar vegetarische gerechtjes op mijn blog! 


Voor de rest heb ik nog niet veel om te vertellen, moet nog veel mails lezen en alles uitzoeken om met jullie te delen, maar moet er eerst terug inkomen e ;)


Veel tvgenot en fijne avond! XxX

3 opmerkingen:

  1. pinkytje,
    heel veel proef- en probeerplezier.
    Je bent en blijft een toffe meid.
    Dikke kussen
    Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er niet bij om te testen,wel spijtig had graag eens geweten hoe vegetarische burgers smaken,hou ons op de hoogte

    BeantwoordenVerwijderen