Totaal aantal pageviews

woensdag 30 mei 2012

Hallo iedereen! 
Hopelijk hebben jullie al goed kunnen genieten van het goed weerke? Wij anders wel ze.

Zoals beloofd kom ik hier mijn bloemstukje even tonen.Door de hitte is het wel snel gaan hangen.


Het is niet dat ik reclame wil maken ofzo maar ik heb een nieuwe deo en eindelijk!!! spring ik geen 5 meter de lucht in na het scheren! Het is Dove crystal. Wel eerst goed schudden en niet te dicht spuiten want hij zou wit kunnen afgeven. Maar ik spring toch al niet meer in de lucht :D 


Bij Bel&Bo krijg je een gratis zonnebril bij je aankoop voor 30 juni. Het is een zonnebril voor heren, omdat hij bedoeld is voor vaderdag! Leuk excuus dus om een nieuwe broek of topje te gaan halen e ;)  

Morgen breng ik een receptje! Iets vegetarisch.

Vandaag is het lekkere spaghetti met zalm en 3kleuren paprika! Mmmmm 
Toedels! XxX


Ps: Willen jullie de vraag ----> even beantwoorden aub? Thx! 

6 opmerkingen:

  1. mooi bloemstukje pinkytje,en leuke blog,doe zo voort,groetjes,clineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi gedaan dat bloemstukje. Da's ook alweer iets dat je kan.

    Groetjes,

    Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, bezig bijtje, mooi bloemstukje hoor! Groetjes, kaatje♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk uit naar je vegetarische gerecht.Eet dat graag en iets nieuws mag altijd,hé!

    BeantwoordenVerwijderen