Totaal aantal pageviews

woensdag 23 mei 2012

Hallo lieve mensen, 
Hopelijk kunnen jullie geniet van het mooie weertje?? Hier is het vandaag 22° en daar zijn we heel blij mee! 


Eerst en vooral wil ik jullie vertellen dat je een gratis botervlootje van vitelma op hun site kan bemachtigen. 


Ik weet het, voor ALLES heb je tegenwoordig klantenkaartjes nodig! Je handtas zit er vol van, maar toch raad ik het aan ze toch te nemen. In deze dure tijden zijn alle kortingen en promoties mooi meegenomen. Zoals bij delhaize en Gb werken ze met een puntensysteem. Als je je daarvoor inschrijft krijg je ook reclame met kortingbonnen! Zo heb ik zaterdag een fles Coral aan de helft van de prijs gekregen en heb ik nu 2 bonnen liggen voor een gratis deo van rexona en 1 voor een doos fermette ijs! Altijd mooi meegenomen toch! En bij elke 500 punten krijg je een waardebon van 5€ die je kan spenderen aan de promotieartikelen of gewoon je boodschappen mee kan betalen! Zo heb ik vanmorgen maar iets rond de 4€ betaald ipv 15€! Ik ben nu gene freak die uit is op alle mogelijke kortingen maar hier moet je niks voor doen dus waarom niet! 


Als laatste nog een gouden tip voor de mensen die bij electrabel zitten. Het zou op tv geweest zijn maar heb het zelf niet gezien. Maar mijn vader zei me dat hij gebeld had naar electrabel en 10% korting kreeg op zijn factuur.  Dus ik heb natuurlijk ook es geïnformeerd en ik krijg ook 10% korting. Iedere klant trouwens maar je moet er wel zelf achter vragen. Op hun site vind je hun telefoonnummer of emailadres. Je kan ook via een chat je vraag stellen( dan hoef je geen telefoonskosten te betalen;))


Zo dit was het alweer voor vandaag, heb nog een hoop strijk liggen die ik nu ga trotseren;) En vanavond maak ik curpapsca Mmmmmm :D Doeg!!! 

1 opmerking:

  1. Pinkytje,
    je hebt 2 schattekes van meisjes. En ik vind dat je het zeer goed doet als jonge mama.
    Een dikke proficiat van een oma.

    xxx Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen