Totaal aantal pageviews

woensdag 16 mei 2012

Hallokes!
Hier zijn we dan weer! Heeeel lang weekend voor mij! Joepie! Vandaag gaan bespreken op het werk voor de opleiding en zij zien het zitten, nu alleen nog door de testen geraken! 

Hoera weer een bon van 25€ gewonnen bij Talktochange!  Terug kleren kiezen of een  ticket naar plopsaland? Zal te zien zijn hoe braaf de kindjes zijn e! 

Ik ben uitgekozen om .............. :) wordt vervolgt! 

Verder kreeg ik nog een mail dat ik iets gewonnen heb met tipp ex. Ben benieuwd wat dat IETS zal zijn! Laat het jullie zeker weten! 

Op Yunomi kan je een workshop ijsdesserten winnen! Je moet alleen je ijsrecept insturen of een bestaand recept aanpassen. Ik deel alvast mijn recept met jullie.

Macadamia nacht met banaan! 

Heel simpel receptje. De pralines kan je op voorhand maken. je neemt dus gewoon een potje van witte chocolade( gekocht in delhaize), daarin een schepje macadamia nacht ijs. Daarnaast twee zelfgemaakte pralines.(met nootjes in) En daarbij 5 sneetjes banaan. Versieren met chocoladesaus en smullen maar! 
Weet niet of ze dit het beste zullen vinden, maar wij vonden het alsinds lekker;)

Morgen pannenkoeken gaan eten bij de nonkel, daar gaat mijn dieet weer! Stand is nu 1,5kg af maar ja voor hoelang e :) 

Tot later! Fijn verlengd weekend iedereen! 

Ps: heb vandaag nog een artikel gepost op Yunomi omdat het toch een triestige dag is voor mij! XxX

4 opmerkingen:

  1. Hoi, meidje : het ziet er wel lekker uit, maar als ik dan toch eens aan 'muggeziften' doe, zou ik zeggen : ik mis een beetje kleur... Misschien wat van die kleine, gekleurde bolletjes opstrooien ? of een munttakje erbij ? klein detailke hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Munttakje lijkt me perfect! bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor jullie beidjes! xx kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn berichtje hierboven had 'hier hierboven' moeten staan zie ik. Ik dacht al, waar is dat nu naartoe? ;-) Groetjes, kaatje.

    BeantwoordenVerwijderen