Totaal aantal pageviews

zondag 10 juni 2012

Goede avond iedereen.
Tof weekend achter de rug! Super mooie kleedje gevonden voor mijn meisjes ( foto's volgen later). Nieuwe microgolfoven gekocht. En vandaag voor vaderdag bij de ouders gaan eten. Nu begint het te druppelen maar we hebben wel heel de dag buiten kunnen zitten.


Via de site van zappy kan je een pyama voor moeder EN dochter winnen! 


Voor de mensen die op facebook zitten: op de pagina van Heinz kun je altijd leuke prijzen winnen! Zo heb ik al eens een super leuk en dik kookboek gewonnen! 


Ohja bovenaan de pagina kunnen jullie zien hoeveel bezoekers ik heb. Momenteel sta ik op 4457! En aan de statistiek te zien gaat het goed met de blog :)

Nog een fijne zondagavond en een fijne werkweek! XxX


Ps: Nog een foto van de moederdagstaart! Super zoet maar overheerlijk!!!!

1 opmerking:

  1. bedankt voor de tips pinkytje,ik heb snel meegedaan,nu nog te hopen dat ik eens win ;-)
    die taart ziet er overheerlijk uit.
    ik ben benieuwd naar de foto van de kleedjes van je meisjes.groetjes lutgart

    BeantwoordenVerwijderen