Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 juni 2012

Goede avond! 


Proficiat u heeft een prijs gewonnen! Deze mail kreeg ik een tijdje geleden met de wedstrijd van pipp-ex. Nu heb ik deze week een mini pocket mouse rollertje ontvangen. Altijd handig e :)


En dan heb ik nog deze doos vol lekkers gekregen van Yunomi voor mijn inzet voor mijn artikeltje : Playmobil & Delhaize  Dank u Yunomi! 


Op deze site: www.exclusiefvrouwelijk.be kan je geregeld bonnen en staaltjes aanvragen van Ob en andere merken. Schrijf je zeker in op de nieuwsbrief! 


Gistere was de laatste nominee dag voor mij, het was een super leuk jaar, maar de tijd van gaan is gekomen;) 


Nu ga ik familie kijken! Toedels XxX

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een beetje aan het sukkelen met m'n reacties Pinkytje. Ik wilde reageren onder m'n eigen profiel maar dat lukt me maar niet. Ik wilde zeker wel hetvolgende zeggen : "Wat een leuke attentie van Yunomi. 't Was dan ook wel echt een leuk artikel hoor, met al die foto's die je speciaal had genomen!" Groetjes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen