Totaal aantal pageviews

zondag 3 juni 2012

Goede avond.
Regendagje precies! Hopelijk hebben jullie toch kunnen genieten van het weekend! Alhoewel het alweer veel te snel gedaan is! 


Als jullie rechts van mijn bericht kijken zien jullie een banner van Ladymail. Op die site kan je een centje bijverdienen door het lezen van mails, quiz in te vullen,.... Je hoeft er niet echt iets voor te doen! 


Graag zou ik jullie ook nog eens willen vragen voor als het stemmen niet gelukt is, het toch nog een ste 
proberen! Hierbij nog eens de link: https://apps.facebook.com/easypromos-premium/voteme/7535/613791466 . 


Voor al wie wel al gestemd heeft: Nen Dikken Merci!!!


En voor de verandering heb ik nog een receptje! Deze keer eentje voor op de bbq! Ik geef dit als voorgerecht. Je neemt dus een stukje fetakaas en een stukje zalmhaasje, zonder vel en zonder graten! Je legt ze samen op een stukje aluminiumfolie en zet de zijkanten een beetje recht, want je voegt een beetje olie toe en anders loopt die er volledig naast! Beetje zout en peper. En afwerken met een paar stukjes rode peper! pakketje dichtdoen en bovenaan de bbq leggen. Smullen maar! 







2 opmerkingen:

  1. lijkt me een lekker receptje, meiske. Je blijft werk maken van je blog.
    groetjes en nog ne fijne zondagavond
    Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen