Totaal aantal pageviews

vrijdag 15 juni 2012

Goede middag! 
Mijn weekend is alweer begonnen, helaas met regen! 


Vandaag de vitamine uit mijn vorig bericht ontvangen.


Ook voor de kleinsten: op de site van petit lu kan je een gratis tussendoortje winnen! (Koekje en melkje)  In de winkel krijg je nu ook bij een duopack 2 brikjes melk.


Haast je! De tijd is bijna om! Nog 10uur en dan is de actie gedaan! Ga snel naar groupon en haal je bon van 3€ op 6 flessen Cola, Sprite of Fanta. En zoals er hier cola word gedronken is dat altijd mooi meegenomen! 


Dan wil ik nog even zeggen dat onze buggy te koop staat. Hij is nu 2 jaar maar de laatste tijd word hij niet meer gebruikt omdat Orissa te groot is en Iluna nu in een kleine buggy zit. Vraagprijs is 200€. 
Als je interesse hebt mag je me altijd via facebook of als je onze gsmnummer hebt bereiken. Ga mijn nummer hier niet vermelden want het is een publieke blog en niet iedereen moet dit hebben ;) Ik zet er nog een foto tussen en dan begin ik aan de berg strijk!!! 


Prettig weekend! XxX 

1 opmerking:

  1. meiske, ik hoop dat je die buggy rap kwijt bent, da's dan toch alweer wat centjes in de pocket,hè.
    doei,

    Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen