Totaal aantal pageviews

vrijdag 29 juni 2012

Hallo iedereen!


Bij zininmeer is het weer zo ver! Deze keer een flipstick te winnen! 


Ohja ik zou het nog vergeten! Ik ben GESLAAGD!!!!!! Kan nu eindelijk aan mijn opleiding beginnen als verzorgende-zorgkundige. Zal op tijd weten zegge waar ik stage doe hehe ;)  


Ik ben weer op dieet ook! Sinds woensdag tot nu toch al een halve kilo af, maar dat weekend e! och ja :)


Heb je toevallig een goed recept  met een lotus ingrediënt? Stuur het dan zeker op en wie weet win je wel een Barbecook! Wij hebben er zelf ook ene en die zijn echt goed!!!


Voor iedereen fijn weekend! XxX

2 opmerkingen:

  1. proficiat meisje en veel succes met je opleiding,ik ben er zeker van dat het je gaat lukken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ene dikke proficiat en succes voor je opleiding,dat druk worden maar eens die periode voorbij ga je zeker snel een andere job vinden.groetjes appelflap

    BeantwoordenVerwijderen