Totaal aantal pageviews

woensdag 6 juni 2012

Hallo iedereen! 

Een beetje dorst? Klik hier en je krijgt een gratis blikje Oasis!

Via zininmeer kan je dan weer een fibreze Continue verspreider winnen! Je ziet direct of je gewonnen hebt of niet! Ik helaas niet ;) Op dezelfde site kan je ook meespelen voor een pakket van Head & shoulders! Helaas ook daar niet gewonnen! Maar ik wens jullie alvast veel succes! 

Morgen heb ik mijn laatste nomineedag! Het jaar is snel voorbij gevlogen! Ik heb het dan ook zeer graag gedaan. Maar nu is het tijd om de fakkel door te geven! Voor wie niet weet waarover ik het heb, neem gerust een kijkje op mijn favoriete site: www.yunomi.be 

Hopelijk vervelen jullie zich niet te veel met dit weer. Ik ga mijn poppekes in bad steken, dan kunnen ze toch nog met water spelen e :) Tot blogs! XxX


1 opmerking:

  1. pinkytje, ik ben super benieuwd wie de nieuwe nominees gaan zijn.
    wanneer weten we dat eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen