Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 juli 2012

Goede avond! Hopelijk lukt het om een bericht te posten want de pc wil precies niet mee de laatste 2 dagen! 


Voor wie nog babytjes heeft of gewoon als cadeautje heb ik een leuke site voor fopspenen. Op deze site heb ik zelf ook verschillende keren besteld, en altijd tevreden van geweest! Nu zijn er ook nieuwe bij die vanzelf sluiten als ze vallen! 


Ik heb gezien dat er enkele zijn die zich aangemeld hebben bij Moneymiljonair. Het is wel best dat je je profiel invuld anders tellen ze je niet mee als lid en krijg je ook niks natuurlijk;) Voor de andere raad ik zeker aan eens een kijkje te gaan nemen. Klik hier voor de site.


Ik zou ook nog eens willen zagen :) Nog maar 6 dagen en moet nog 40 plaatsen vooruit!! Dus please hier nog een stemmetje!? 


Bedankt! en tot blogs! XxX 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten