Totaal aantal pageviews

donderdag 12 juli 2012

Goede avond iedereen! 


Eerst zou ik jullie nog eens willen vragen om voor mij te stemmen! Ik weet het, ik doe aan elke wedstrijd mee die ik tegen kom, in de hoop toch eens iets te winnen! Klik hier en help me op de rode loper te komen! Voorlopig nr 267 en moet voor 51 geraken! Alvast bedankt wie er helpt! Je kan elke dag 1 keer stemmen ;)


Ga je geregeld inkopen doen in een carrefour of gb? En heb je een klantenkaart? Koop dan zeker je cola in de carrefour of gb en krijg korting toegestuurd via mail! 36 flessen van 1.5L is 12 € korting! Vergeet zeker je klantenkaart niet af te geven aan de kassa, want aan de hand van je gegevens sturen ze je dan de bonnen op! 


Verder was ik gisteren nog een derde spaarprogramma vergeten door te geven! Hierbij heb je dus ook euroclix : http://www.euroclix.be/nl/index?SRef=id2BLF1fTAq6rmQE

Laatste tijd wat kortere berichtjes, maar ben wat ziek, als ik beter ben, volgt er meer! En nieuwe recepten! 
Tot blogs! XxX



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen