Totaal aantal pageviews

woensdag 4 juli 2012

Goede avond! 
Kom jullie nog snel even een bericht sturen, straks kijk ik naar een goeie film! Death becomes her op Vtm! 


Graag zou ik jullie willen vragen om eens te stemmen op http://nl.yunomi.be/registerplay/benjerrys/play .
Mijn vriendin heeft mij opgegeven en nu wil ik natuurlijk winnen! Sta nu op de 5de pagina en mijn naam is ( voor wie het niet weet) Ilse Wullaert. Ik heb ook mijn vriendin opgegeven dus je kan ook op Brigitte Mertens stemmen.Alvast bedankt voor wie het zal doen! 


Op de site van zin in meer  kan je je opgeven om een testpakket van tandenborstels te testen. 


Als je een origineel cadeau zoekt heb ik nog een tip! Ik heb 2 jaar geleden Kristof verrast voor zijn valentijn met zijn favoriete snoepje, maar dan iets origineler!(foto) Op deze site kan je voor elke gelegenheid een cadeautje laten maken! Je kan op de snoepjes laten zetten wat je wilt! Ik had onze datum er op gezet:)  Ga snel naar deze site: http://www.mymms.be/nl/index.aspx.

Nu ga ik naar mijn film kijken! Tot later! XxX

1 opmerking:

  1. pinkytje, had al gestemd voor jou en brigi.
    Ik ben ook zo'n geweldige ijsfan en zou eigenlijk ook wel eens iets (en zeker ijs) willen winnen, maar ja, daarvoor moet je eerst genomineerd worden,hè :(

    BeantwoordenVerwijderen