Totaal aantal pageviews

dinsdag 3 juli 2012

Goede avond
Nog snel een bericht voor mijn volk hier is. 
Kristof is vandaag geopereerd en stelt het goed, niet te veel pijn, alleen nog wat mottig van de verdoving!


Voor de mensen van Diest, Hasselt, Herentals en houthalen heb ik goed nieuws. Klik Hier en druk de bonnen af voor de McDonalds! Helaas tellen ze niet in andere steden! 


Op de website van stabilo kan je weer meespelen voor een nieuwe soort pen te winnen! Helaas was ik er niet bij! Misschien jij? 


En zaterdag 7 juli om 11.30 met zen allen naar de markt van Wetteren! gratis ijsjes van Ben & Jerry :D 


Oef ik ben klaar en het volk is er nog niet! Kort maar krachtig berichtje dus, Doei! xx

1 opmerking:

  1. Oei Pinkytje ik wist niet dat Kristof ging geopereerd worden. Hopelijk is het niet te erg. Leg hem maar eens in de watten. Monik - Zuiderzon

    BeantwoordenVerwijderen