Totaal aantal pageviews

zaterdag 14 juli 2012

Goede middag iedereen! 
Aan het weer hebben we niet veel dus komen we nog maar eens een bericht na laten :)


Via deze  site kan je een dekbed winnen! of een pak Tena lady ;) 


En zou ik jullie verder nog eens mogen vragen om te stemmen bij de Brantanowedstrijd ? Sta nu op nr 213 dus het begint vooruit te gaan ;) ( je kan elke dag stemmen )


Ga snel naar deze site en maak kans op een cocktailset ! Mijn favoriet is die met perzik Mmmm :) 


Ga mij nu een douchke pakken en ons kleden want we krijgen bezoek :) Tot blogs x

1 opmerking:

  1. helaba,
    ben natuurlijk weer dadelijk tot hier gespurt.
    dekbed heb ik al en tenalady nog niet nodig (hihi)
    En dat van die cola is heel lief, maar hier thuis kopen we geen 1,5 l omdat er dan na een tijdje de sprits uitgaat. Wij zijn maar met 2,hè.Toch bedankt om het te laten weten en impersant heb ik weer je kindjes gezien ;)

    BeantwoordenVerwijderen