Totaal aantal pageviews

donderdag 16 augustus 2012

Goede middag iedereen! 
Lekker weertje! 

Amai vandaag al wat afgelachen met schoonzus en haar vriend. We zijn naar de makro geweest en hadden iets te veel mee volgens het volume van de auto :D Heb wel een mooi roze wasrek gekregen voor mijn verjaardag waar ik super blij mee ben!!!

De vakantie is al ruim over de helft en wss hebben jullie al vele uitstapjes gedaan maar graag deel ik deze nog. Wij zijn namelijk zondag naar Harry Malter park geweest. De kinderen hebben zich reuze geamuseerd. Ze hebben in een klein bootje gevaren, naar het circus gekeken, op een kameel gereden en als afsluiter mochten ze zich uitleven op de speeltuin! Terwijl wij konden uitrusten op het terras met een frisse cola ;) 

Morgen ga ik een slaatje maken en als het te eten is kom ik het recept posten. 

Momenteel heb ik al 30 stemmen! Voor degene die al gestemd hebben, super bedankt!!! Voor de andere, het is nog niet te laat! Hier kun je je stem uitbrengen! 

Nu ga ik aan een berg strijk beginnen, tot later! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen