Totaal aantal pageviews

maandag 13 augustus 2012

Goede middag iedereen!
Smakelijk voor iedereen die nog moet eten.
Vanaf vandaag een weekje in verlof! (zalig)
Vandaag is het ook precies 23 jaar geleden dat ik het zonlicht zag! En wat een stralende dag is het nu he! 
Maar nu genoeg over mezelf! Tijd voor een wedstrijd!

Bij heinz kan je een leuke hangmat winnen! Bekijk het filmpje en geen antwoord op de vragen.

Bij zininmeer kan je terug meespelen met de zomerwedstrijd. deze keer voor een Olaz product! Toen ik op de site verder aan het rondneuzen was, zag ik een andere leuke wedstrijd! Bij deze doe ik er dus ook natuurlijk aan mee! Daarom zou ik jullie nog eens willen vragen hier  te stemmen! Alvast bedankt! 

De wedstrijd van brantano is ondertussen ook afgelopen en ik heb 5€ gekregen! Iemand een nieuw paar schoenen gewonnen ?? 

En nu genieten van de zon! Toedels ;) 

3 opmerkingen:

  1. hey,heb ook de bon van 5€ gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, ik verjaardag 1 dag na ja en ben 1 jaar ouder, tof tof !!

    BeantwoordenVerwijderen