Totaal aantal pageviews

woensdag 22 augustus 2012

Hallo,
Middagpauze ;) 

Die heb je nodig:
  • Water
  • Olie
  • Boter
  • Spekreepjes
  • Sla
  • Wortel
  • Macaroni
  • Eieren
  • Zalm
  • Feta
  • Bieslook
  • Vinaigrette

Met serieuze vertraging kom ik jullie toch nog mijn receptje van mijn nieuw slaatje brengen.
Eerst zet je al water op met wat olie voor de macaroni te koken. Ook wat water voor de eitjes te koken en een pan met boter voor het spek te bakken. Dan kan je de sla kuisen of voorverpakte sla kan je direct gebruiken. Die kan je al over de borden verdelen. Voor Kristof heb ik er nog een worteltje bij geraspt. Als de pasta gekookt is, spoel ik ze af met koud water tot ze helemaal afgekoeld is. De eitjes laten schrikken in koud water en pellen. Boven de sla mag de macaroni verdeeld worden. Daarna snij je de zalm in fijne reepjes en die mogen dan boven de macaroni. Als het spek ook terug koud is, mag die er ook bij. De eitjes is sneetje en rondom leggen. Als laatste een paar fetablokjes verdelen en afwerken met bieslook. Je kan er naar keuze ook nog een beetje vinaigrette bijdoen.

Verder heb ik een mail gekregen van de Coca-Cola actie en ik heb brons! 4€ korting dus :)

Hier allerlei leuke dingen te winnen!! En zonder moeilijke schiftingsvraag!

Alee nu wat strijken! Tot later ;) x

1 opmerking:

  1. bedankt voor het recept en de tip over die site,
    recept is gecopieert en ben ingeschreven op de site.
    groetjes lutgart

    BeantwoordenVerwijderen