Totaal aantal pageviews

vrijdag 10 augustus 2012

Hier zijn we dan weer! Terug van weggeweest! 

Onze pc had een virusje opgedaan en heeft daarom een tijdje buiten strijd geweest! Maar nu kunnen we er weer tegen ;)
Geen paniek dus, ik stop zeker niet met mijn blog! En het doet goed te zien dat er toch veel bezoekers zijn geweest!  

Mijn mama is ondertussen getrouwd op 4 augustus! Twas een prachtige dag! Ze was echt heeeel mooi! Voor mij was het iets minder want had een oogontsteking en heb dus veel gemist :( Ik heb ook een mooi aandenken gekregen aan onze vrijgezellendag die ik samen met Tabitha in elkaar had gestoken! Ons Orissa heeft de ringen mogen geven en ze heeft dat super gedaan! Ze waren echte prinsesjes in hun kleedjes, ben benieuwd naar de foto's! Helaas heb ik dus zelf geen foto van ons gezin want ik heb heel de tijd met een grote zonnebril gelopen ofwel lag ik ergens te slapen in de hoop beter te worden.

Van het leuke naar het slechte nieuws dan. Kristof zijn bompa is maandag overleden en we moeten dus morgen naar een begrafenis! Het zal een zware dag zijn voor de familie! 

Zo, voor de acties en wedstrijden zullen jullie nog even geduld moeten hebben, want ik heb nog heel veel mails te lezen! Maar ik ben vanaf nu in verlof voor een week dus heb tijd genoeg om jullie te voorzien van allerlei leuke dingen ;)
Tot blogs!XxX

4 opmerkingen:

  1. Je mama is echt een super stralende bruid. Fijn dat jullie een mooi feest hadden.
    Geniet nu maar van je weekje verlof.
    xxx Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je moeder ziet er prachtig en gelukkig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pinkytje, je mama is een stralende bruid!! spijtig voor jou dat je die oogontsteking had..juist op zo'n mooie dag hé meisje.
    Ook mijn innige deelneming met het overlijden van bompa..veel sterkte voor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je mama zag er stralens uit.
    spijtig dat jij niet van die speciale dag hebt kunnen genieten.
    ik kijk al uit naar de foto's van de meisjes
    veel sterkte bij het overlijden van kristof zijn opa.
    groetjes lutgart

    BeantwoordenVerwijderen