Totaal aantal pageviews

vrijdag 7 september 2012

Hallo bloggers! Fijn weekend voor iedereen om te beginnen!
En het weer zit mee!

De grote Esprit wedstrijd is terug begonnen! Maak elke dag opnieuw kans om te winnen, door een leuk spelletje!

Bij Stabilo zijn er ook weer allerlei leuke verassingen te winnen!

Met mijn dieet gaat het goed! Ik blijf netjes onder mijn lijn van de grafiek dus als ik dat kan volhouden is dat super! Maar het is toch moeilijk ze! Voor de mensen die ook willen afvallen samen met mij en vele andere (want je kan er praten tegen elkaar op de site) kun je op deze site heel veel steun krijgen!

Zo vanavond curpapsca eten! (recept staat ergens in het begin van mijn blog!) maar het zal afwegen worden! Fijn weekend en geniet van de zon, het kan de laatste keer zijn dit jaar! XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen