Totaal aantal pageviews

woensdag 19 september 2012

Goedemorgen!
Snel mijn bericht plaatsten want er zijn werken in Wetteren van Telenet dus tkan zijn dat ik ieder moment er af vlieg!

Eerst een vooral 2+1 gratis bij zeeman op alle dames en kinderleggings!

En dan natuurlijk weer een leuke wedstrijd! Labello laat je zelf een stick ontwerpen! Willen jullie alvast op mijn stick stemmen aub ?  Je kan ook je eigen smaak uitbrengen! Ik heb gekozen voor een pitahaya-kiwi smaak! Willlen jullie daar ook eens voor stemmen aub?? Als je meedoet aan een wedstrijd, laat het mij gerust weten, dan stem ik zeker terug!

Dan nog een wedstrijd van Solo ! Daar kan je een speciale pan winnen! Succes!

Voila da was het voor vandaag! Ben een beetje snel want heb geen zin om opnieuw te beginnen als de verbinding wegvalt ;) Toedels! Xxx

1 opmerking:

  1. Pinkytje,
    die link naar ZEEMAN, die werkt niet, tenminste bij mij toch niet.
    Misschien kan je hem (na de TELENET-werken) nog aanpassen voor anderen.
    Lieve groetjes,

    Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen