Totaal aantal pageviews

zaterdag 8 september 2012

Goede middag iedereen!
Allemaal aan het genieten van de zon waarschijnlijk ;)

Maar ik heb toch tijd gemaakt voor mijn blog, voor de mensen die toch aan hun pc zitten.

Eerst kom ik een fotoke tonen van mijn nagels! Het is eens iets anders dan anders, en vind het wel mooi! Eerste keer dat ik een ander kleur gebruik :)

Op vraag van sommige kom ik toch nog eens de link posten van Moneymiljonair. Je moet daarna wel de link via de mail bevestigen, anders is het niet geldig! Sommige vragen aan mij of het te vertrouwen is, maar ik post hier alleen dingen waarvan ik weet dat het waar is! Ik ben zelf lid en heb er zelf al 12.50€ aan verdiend vorig jaar, dit jaar zit ik al een heel stuk verder! Ik ga er ook voor kijken of ik hier een banner op krijg, dan kan je altijd via die link naar de site, voor wie het nog eens vergeet ofzo.

Op de site van Knorr kan je twee dingen doen! 1: meedoen aan de wedstrijd voor een table chef grill XXL en 2: puntjes sparen voor korting op artikelen van Tupperware! Aan jou de keuzen ;)

Nu ga ik nog wat verder poetsen en dan ook wat genieten van de zon! Dada XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen