Totaal aantal pageviews

maandag 3 september 2012

Goede middag iedereen!

Ik weet het, ben daar weer met mijn gezaag! Maar het ene plezier is.......
Zouden jullie dus nog eens willen stemmen voor ons op de K3 wedstrijd?  Je kan maar 1 keer stemmen, dus derna moet je er niet meer naar kijken :)

Dan zit ik een beetje in met mijn autotje! Na zes jaar springt er opeens een lampje aan, bel dus naar de garage, storing in de elektronica. Morgen word er dus naar gekeken en hoop dat er niks ergs mee is!! Voor de rest doet hij normaal dus jah....

Er komt vandaag ook een nieuwe vraag ---->

Vandaag is ons Orissa naar de 1e kleuterklas! Ze heeft geen traan gelaten. Zelf maar een snel kusje voor mama want ze had het al te druk met spelen! Iluna wou zo graag blijven maar ze is nog wat te klein, haar tijd komt nog :) Nog een fotoke van mijn mooie meid, klaar om naar school te gaan :)

Tot blogs! XxX

1 opmerking:

  1. fijn dat orissa graag naar school gaat,en ze ziet er heel mooi en piekfijn uit voor haar eerste schooldag,iluna zal ook snel vogens want ze zijn groot voor je het goed en wel beseft!
    groetjes lutgart

    BeantwoordenVerwijderen