Totaal aantal pageviews

maandag 24 september 2012

Goede middag iedereen!
Vandaag een dagje verlof moeten nemen, mijn oudste is ziek!
Maar bon dan heb ik tijd voor een nieuw berichtje.

Bij het nieuwsblad is er een leuke wedstrijd aan de gang! Zeker meedoen, je zal wss geen koelkast winnen maar net zoals ik een ticket voor naar het voedingssalon te gaan! Ik ga alvast met mijn vriendinnetje ;)

Moest je het nu toch niet winnen, kun je nog altijd hier een gratis kaart aanvragen.

Dan heb ik nog eens een vraagje, het is niet voor mezelf deze keer. Wel voor de beste bakkers van Belgie!( of toch zeker van Wetteren)  Wat er uiteindelijk niks mee te maken heeft maar bon. Ze gaan volgende maand de bakkerij verbouwen en zouden ook graag de badkamer een nieuw leven geven! Bij deze wedstrijd kan ze dit dan ook winnen! Voor alle duidelijkheid moet je zoeken naar Evy Verspecht! Ik zal voor de zekerheid ook de foto delen, want er zijn meerdere roze badkamers die meedoen! Dus allemaal stemmen, ze zal ons eeuwig dankbaar zijn!   

Nog een fijne regendag ;) XxX

1 opmerking: