Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 september 2012

Goede middag iedereen!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe oorbellen?? Schoon e :D
Ik heb deze besteld bij Elle et Moi. Zonder facebook kijk je hier.

Wees er snel bij! Tot morgen kan je je inschrijven bij The insiders voor een product van L'Oreal te testen! (Voor de mannen deze keer, moet niet altijd voor de vrouwtjes zijn e)

En dan wil ik deze site ook nog delen, geen korting, geen wedstrijden, gewoon een leuke site voor degen wie graag wat kilo's willen verliezen! Je kan er gemakkelijk een dieetdagboek bijhouden en je calorieen tellen. GRATIS want meestal zijn die dieetsite's om te betalen zoals WW enzo.Je kan ook een grafiek maken en zo zie je of je al dan niet goed bezig bent!  Je kan er ook advies vragen aan experts. Ik ben 31 augustus begonnen en ben nu 5 dagen later 1 kilo kwijt! Dan moet ik er wel bijzeggen dat ik serieus gezeurd heb, vrijdag pita, zaterdag oliebollen, zondag Quik! Dus ben al heel blij met 1 kilo ;) Veel succes voor degene die willen afvallen, het is niet simpel!

Nog een fotoke van mijn oorbellekes toevoegen! Tot blogs!XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen