Totaal aantal pageviews

zaterdag 1 september 2012

Goedemorgen!
Gisteren in de regen op de kermis gelopen, vandaag kop en keelpijn!
Gelukkig is het zaterdag en kan ik wat uitrusten.

Zoals beloofd heb ik nog een receptje klaarstaan voor jullie!
Dit heb je maar beter in huis:
  • Spaghetti
  • Zalmfilets(1 per persoon)
  • Scampi's ( 6stukes per persoon)
  • 5 rode paprika's
  • 1 potje bourcin cuisine tomaat
Spaghetti koken, zalm en scampi's bakken, paprika's in reepjes klaarmaken.(alles kruiden naar smaak)
De saus op een laag vuurtje opwarmen.
Dan als alles klaar is, eerst de spaghetti verdelen in een diep bord, daarna de paprika's in het midden, daarop het stukje zalm. De scampi's worden over het bord verdeeld en daarna een lepel saus over de zalm. Het is kort uitgelegd maar het is simpel en lekker!

In de Carrefour staat nu alle Dove shampoo's aan 100% terugbetaald! Ook de Bertolli spaghettisaus! Ik heb voor de eerste keer zo een papiertje meegenomen, ben benieuwd of het echt zo zal zijn, wordt dus vervolgd .....

Ook nog bij de Carrefour! Bij aankoop van 4 zakjes Maggi idee van de dag krijg je een gratis pirex glazen ovenschotel!

En nu ga ik mij een theetje maken en onder mijn deken kruipen pff.
Tot blogs! XxX

1 opmerking:

  1. bedankt voor het recept en voor de tips
    groetjes lutgart

    BeantwoordenVerwijderen