Totaal aantal pageviews

woensdag 12 september 2012

Hallo iedereen! 

Met zen allen naar Kruidvat! Bij aankoop van 10 krijg je een kraskaart. Je weet direct of je gewonnen hebt! Maar met de code onderaan kan je je ook registreren op de site en kans maken op grote prijzen! Succes iedereen!

Ik heb dagelijks toch een paar bezoekers en nu vroeg er mij iemand of je de blog ook zo kan volgen, zonder dat ik de link moet posten op fb of iets. Dat kan natuurlijk! Je kan je --> opgeven als volger, en je kan ook je emailadres ingeven, telkens er nieuws is, krijg je dan een mailtje met mijn nieuw bericht!

Voor de mannen terug! Weet eigenlijk niet of er veel mannen zijn die mijn blog lezen, maar er zijn dus we mogen ze niet vergeten e! Bij The Insiders kan je je opgeven om een nieuw scheerapparaat te testen! Dames opgelet! Je kan je als vrouw niet opgeven voor je man, hij moet zich zelf dus inschrijven!

Voila dit was het weer voor vandaag! Geniet van de zon! Toedels! XxX


1 opmerking:

  1. bij insiders kan je je vanaf vandaag opgeven voor de nieuwste Wake-up Light van Philips te testen.

    BeantwoordenVerwijderen