Totaal aantal pageviews

zondag 21 oktober 2012

Hallo iedereen!

Woehoe! 12,50€ gewonnen bij Moneymiljonair! Je ziet dat het de moeite is e.

Gratis frietjes  van Lutosa voor iedereen!

Zoals jullie zien heb ik ondertussen ook weer wat aan mijn blog gewerkt. Rechts bovenaan kunnen we nu zien hoeveel bezoekers ik heb sinds gisteren wel, had het beter van in begin gedaan maar toen wist ik nog niet dat het kon! Maar er is ook weer een nieuwe vraag! Zouden jullie die naar alle eerlijkheid willen invullen aub? Bedankt!

Tot blogs! XxX

Ps: Lutje de foto van mijn vestje e ;)

3 opmerkingen:

  1. Test reactie naar aanleiding van een vraag in het Blogger help forum.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk vestje pinky,het staat je heel mooi!!
    groetjes lutgart X

    BeantwoordenVerwijderen