Totaal aantal pageviews

vrijdag 19 oktober 2012

Hallo mensen! Wil altijd dames zeggen, maar mss zitten hier wel ook mannen???

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik een kleine aanpassing heb gedaan. Hier rechtsboven zou je nu normaal een zoekbalkje zien staan. Daar kan je dan iets intikken wat je zoekt op mijn blog. Want als je bv een receptje zoekt van een tijdje geleden, is het nogal een zoekwerk heb ik zelf (en andere) al ondervonden! Dus nu gewoon intikken en je komt direct op dat bericht dan.

Voor de bonfanaten onder ons. Als je man of jezelf ene krant koopt, kijk zeker eens naar de bonnen die er vaak inzitten! Ik lees zelf de krant niet maar ik haal er wel de bonnen uit! En in deze tijd is alles welkom!!!

Een leuke wedstrijd voor babytjes of mensen die graag Spa drinken! Je kan ook nog een fotoshoot winnen!

De foto van vandaag is mijn stickersysteem die ik met mijn dochterstjes doe, Ze zijn zo flink geweest dat het al vol staat! Ze krijgen dus vandaag een klein cadeautje ;)

Fijn weekend! XxX

1 opmerking:

  1. Ook voor jou een fijn weekend.De meisjes zullen blij zijn met hun kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen