Totaal aantal pageviews

vrijdag 12 oktober 2012

Hallo,

Omdat het leven al duur genoeg is 100% terugbetaald Ecover.

Nog tot 21 oktober alle Flair jeans bij Zeb aan -50% + gratis verzending deze maand!

En zoals beloofd nog een receptje!

Wraps met kip en pepervinaigrette!

Dit haal je in de winkel!
  • Wraps(1 per persoon)
  • Kip (in blokjes)
  • Sla
  • 2 Ajuinen
  • Boter
  • Vinaigrette met peper ( Vandermoortele)
  • Kipbouillon (Keteltje van Knorr)
  • Zout,peper & kippenkruiden
Bij dit receptje geef ik de rijst die ik hier al eerder heb beschreven, klik hier voor het recept!
Bak de ajuin aan in een wokpan. Voeg de kip toe, kruiden met zout,peper en kippenkruiden.
Voeg ook het keteltje toe. Ondertussen leg ik al de wraps klaar, daar verdeel ik eerst de sla over. De andere ajuin snijd ik in ringen en mogen over de sla. Als de kip klaar is, laat ik die eerst afkoelen, de rijst moet ook afkoelen, dus je kan dit best wat op voorhand beginnen maken. Alles afgekoeld is mag de kip over de sla met ajuin. Een beetje vinaigrette overgieten. De wraps oprollen, en in gelijke stukken (proberen) snijden. De rijst appart bij serveren. Het was zeer lekker en het vult ook zeer goed, mispak je dus niet als je er twee zou willen eten ;) Smakelijk!

Zo dit was het voor vandaag! Nu strijktijd ;) XxX


 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen