Totaal aantal pageviews

woensdag 3 oktober 2012

Hallooooo!
Hier ben ik dan weer! Had het even te druk(kindjes ziek,...) om berichtjes te schrijven, maar nu ben ik er weer volledig! Er is ook veel meer op tv dus zit nu ook minder aan de pc :)

Iemand een koffietje?? Kijk snel eens naar deze actie van senseo !

Nu zeg ik het graag als het goed is, maar nu moet ik toch wel eens iets slecht zeggen ook! We zijn zaterdag gaan eten in La Calabria in Zelzate. Na 45 minuten geen goeiendag, geen menukaart, geen drankje, .... NIKS! We hebben ons dan maar opgepakt en een pizza gaan eten :D

En verder wil ik iedereen bedanken die op ons gestemd heeft! We staan namelijk op de cover van de Dag allemaal! Super bedankt aan wie gestemd heeft! En wie weet krijg je zelf ook nog een dashtonnetje, 3 van mijn stemmers hebben er vandaag al 1 gekregen :)

Vanavond tijd voor een nieuw gerechtje! Receptje volgt.... als het te eten is ;)

Toedels :) XxX

3 opmerkingen:

  1. Dat stemmen was heel graag gedaan, hoor meiske.
    Je bent een superkanjer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat! Je hetb het dubbel en dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. had ook op je gestemd en heb ook een tonnetje mogen ontvangen :-),heb jij iets gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen