Totaal aantal pageviews

zondag 18 november 2012

Goede avond iedereen!
Alweer aan het eind van het weekend!

Bij zeeman van 10 tot 24 november krijg je een kraskaart bij aankoop vanaf 10€. (Op de foto, mijn dochters hun handtasjes)

Nu heb ik enkele site's waar je geld mee kan verdienen/terug krijgen, alleen wil ik het altijd eerst uittesten! Dat heb ik dan ook gedaan met myShopi . Heel gemakkelijk! Koop het aangetoonde product, neem een foto van je etiket en opload die op de site! Ze controleren je ticket en hup, het geld staat heel snel op je rekening! Zo heb ik al een gratis fles coral binnen gehaald en 3€ terug gekregen op mijn Cola aankopen.

Weer een pakketje in de post! Mijn kousenband is toegkomen, dus jullie kunnen die ook ieder moment verwachten, of misschien heb je hem ook al gekregen?

En dan nog een pakketje bij de post gaan halen, de soep die ik gewonnen had via de facebookpagina van Knorr.

Nog een fijne zondagavond iedereen! XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen