Totaal aantal pageviews

vrijdag 14 december 2012

Dag bloggertjes!
Hopelijk gaat alles goed met jullie?

Ik deel nog eens deze link van euroclix voor de nieuwkomers. Ik heb dit jaar iets meer dan 15 euro verdiend door juist mails te lezen. Als je meedoet aan de acties en de enquetes invult kan dit zeker hoger oplopen!

Zalando Whaaaaaaaaaaaa Aaaaaahhhhhh Whaa Wie zou er graag 10€ korting bij aankoop van 49.95€ krijgen? Ik kan 1 volger gelukkig maken met 10€ korting bij Zalando! Zie het als een eerste give away testje;) Wie deze graag wilt, gelieve ofwel hier, op facebook(prive), mail, msn, sms, ...... je naam en achternaam door te geven. De winnaar zal ik woensdag bekend maken.

Nu gratis in de winkel bij 1 pak van 1Kg Solo 1 GRATIS bakvorm!  ( In delhaize gespot )

Veel kijkplezier met sterren op de dansvloer! XxX
Op de foto Iluna met de nieuwe pyama die nog veel te groot is! Moeder heeft zich weer eens vergist ;)

3 opmerkingen:

  1. Toffe bakvormen hé. En als je dan nen heleboel moet bakken omdat je veel moet trakteren, krijg je er nen hoop. Ik heb er al 4
    En Iluna hare pyama, inderdaad die kan ze nog jaren aan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pinkytje, Iluna zal warme handjes en voetjes hebben met hare nieuwe pyama ;)... Milo

    BeantwoordenVerwijderen