Totaal aantal pageviews

zaterdag 22 december 2012

Goede avond, bijna nacht!

Om te beginnen heb ik een nieuw idee voor mijn blog! Omdat sommige toch echt voor de recepten enzo komen, ga ik af en toe nieuwe dingen proberen. Ik heb hier iets meer dan 100kaartjes liggen met elk een drank, een ingredient of beweging op. Nu ga ik deze samen met jullie overlopen en alles eens proberen in de kijker te zetten! Hopelijk is het een goed idee en word het leuk om te doen en te volgen! Het is mss nog niet helemaal duidelijk maar dat komt wel!

Weet jij het ook soms niet meer? Wat gaan we eten vandaag? Als ik het aan kristof vraag dan blijft het hem gelijk, vraag ik het aan de kindjes, eten we alle dagen erwte en wortels! En das ook niet de bedoeling. Daarom heb ik samen met een vriendin een groepje op facebook gemaakt! Iedereen is welkom, je hoeft geen vrienden te zijn, ik ken ook niet iedereen in de groep. Je post gewoon wat je eet die dag en zo inspireer je elkaar. Deze groep is genaamd: wa lig ter vandoage op eu tallure?  Veel plezier ermee!

En om het af te leren, een wedstrijdje van stabilo! Succes!

Goede nacht iedereen en tot later! XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen