Totaal aantal pageviews

zaterdag 29 december 2012

Goede avond iedereen!
Met vertraging ben ik er weer geraakt! Maar ja de tijd van het jaar, werken, werken in huis,.....
video
Graag start ik met een filmke van mijn jongste dochter die zo ongeduldig werd van al die cadeautjes onder de kerstboom.

Tijd voor een kaartje: Thee/Kruidendrank. Je hebt zo veel verschillende smaken. Ieder heeft zijn eigen voorkeur. Ik heb een jaar geleden de kans gekregen om de Lipton fabriek te mogen bezoeken. Walibi is er niks tegen! Hoe die doosjes daar door de lucht vliegen op allemaal rails, niet normaal! We hebben toen ook de nieuwe smaken mogen proeven. En enkele mee naar huis gekregen! (foto) Nu enkele weetjes: Je weet natuurlijk dat thee van theeblaadjes wordt gemaakt. Maar wist je ook dat ze in China voor het eerst thee dronken? Appelsap je tandglazuur het ergst aantast.

Bij Solo nog steeds keukenrobots te winnen. Vandaag nog een code ingegeven, wie weet... Verder kan je nog een bon printen voor -50% op mosterd van Amora.

Voila dit was het weer voor vandaag. Slaapzacht! XxX

2 opmerkingen:

  1. nu heb ik het wel goed gezien, dat schattig kapoentje van jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kan je in godsnaam zo een smeekbede weerstaan??? :) Mara

    BeantwoordenVerwijderen