Totaal aantal pageviews

woensdag 19 december 2012

Goede avond.
Een beetje later dan voorzien ben ik er toch geraakt.
Drukke dag! Eerst naar Orissa haar school voor het kerstspel, daarna naar Kind&Gezin met Iluna en daarna mijn auto nog gaan halen bij de garagist. Maar alee we zijn er ;)

En we hebben een WiNnAaR !!! Lindsey Devriendt is de eerste die een prijs gewonnen heeft op mijn blog! Proficiat Lindsey! (Ik stuur je nog prive)

Nu iets helemaal anders, had het al zolang beloofd maar vergeet het iedere keer! Met Orissa haar verjaardag had ik een confituurtaart en een frangipanetaart gemaakt, nu heb ik met de overschot nog iets anders gemaakt en wou er iemand dat recept! Wel eigenlijk is het heeeel simpel! Ik had dus een lange strook bladerdeeg over die heb ik belegd met sneetjes appel, ingesmeerd met abrikozenconfituur en bestrooid met suikersnoepjes. De zijkanten dichtgedraaid en ongeveer 12 minuutjes op 180° in de oven, heerlijk! ( De snoepjes geven wel een vieze kleur als ze smelten dus die zou ik achteraf er op doen als ik het nog eens zou maken)

Amaaai wat een leuke cadeautjes zitten er toch in die Dag Allemaal! We hebben al gespot: samsondekentje, onderleggers, servetten, ketting, soep, koffie, kaars, ..... Op het kleur kan je dus niet afgaan. Veel plezier! XxX

1 opmerking:

  1. lijkt me een lekkere taart. Alleen die snoepkes zou ik eraf laten.
    Maar voor jouw kleintjes is dat natuurlijk wel een leuk detail.
    Alweer goed gedaan, meiske.

    BeantwoordenVerwijderen